lauantai, 8. syyskuu 2007
Paula
Joo luin vasta nyt sun kommentin siis niistä nettisivuista tai blogista. Laitatko mun spostiin tai Mac-miehen kautta sun spostiosoitteen niin laitan jotain infoa mitä tiiän.
lauantai, 8. syyskuu 2007
Kommentit