
Pidän maalatessa hengityssuojainta ku muuten nenä vuotaa ja köhin ja aivastelen koko ajan. Noh, eilen, eiku siis toissapäivänä Matias-poikani, joka on jo toooosiii iso, 9 vee, alko illalla kans kakoo kurkkuaan ja se on tehnyt sitä itse asiassa jo muutamia viikkoja aika ajoin just illalla. Sit tajusin että voi kehveli, se lukee isänsä 30 vuotta vanhoja Aku Ankkoja sängyssä selällään. Assosioitu sellanen vanha lehti-pöly-hengitys-yskä -ketju, ja sit tyhjennettiin huone ja putsattiin kokonaan se. Eilen ei yskiny ollenkaan. Sitten kun Ankkoja haluaa hän kuitenkin lukea, hän totesi, että tottakai hän voi niitä sängyssään lukea edelleen, hän voi pitää hengityssuojainta. Sit tuli mieleeni se kuva pienestä pojasta, jolla on koko pään kokonen kuppi naamallaan ja Aku Ankka tiukasti käsissään. No ei sit koklattu käytännössä ku se tuntu vähän omituiselta ajatuksenakin :) Niin...tuli mieleen mitäs muuta näil suojaimil vois tehdä? M-täti, MÄ TIEDÄN, MÄ TIEDÄN, älä sano sitä ääneen!! Hyi että sua! :)
Kommentit